Prečo práve červená kraktica?

Odkiaľ sa vzal názov?

Celý projekt vznikol ako reakcia na Modrú veľrybu, hru, ktorá viedla k sebapoškodzovaniu a samovražde. Chceli sme vytvoriť niečo, čo by bolo opakom tejto hry a navádzalo by ľudí k pozitívnym a dobrým skutkom.

Krakatice obrovské sú morské živočíchy, ktoré sú povestné bitkami s veľrybami (konkrétne vorvaňovcami). Síce nie je isté, kto tieto bitky začína, nezriedka končia ťažkými zraneniami alebo až smrťou pre veľryby. A práve to je dôvod, prečo sme si ich zvolili za maskota. Veríme, že aj tento projekt môže pomôcť poraziť ohavnosti ako Modrá veľryba.

Mentori

K(g)aučovia

Beáta Macejková
Osemnásťročná študentka anglického bilingválneho gymnázia, ktorá sa venuje kresleniu, tvorbe komixov, písaniu poézie i prózy a dobrovoľníctvu. Rada si aj zapláva, či zajazdí na bicykli.
Natália Hložková
Sedemnásťročná študentka španielskeho bilingválneho gymnázia, vo voľnom čase sa venuje kresleniu, písaniu a zaujíma sa aj o psychológiu. Pomáha ako dobrovoľníčka v domove dôchodcov.
Emília Jeřalová
Pätnásťročná ambiciózna študentka gymnázia, ktorá sa dlhodobo venuje herectvu, občasne spevu, pracuje s deťmi a mládežou.

DOČASNE NEDOSTUPNÁ.

Sofia Mlynarčíková
Osemnásťročná študentka informatiky na strednej škole, venuje sa kresleniu, čítaniu, programovaniu a hrám. Je taktiež ctenou webmasterkou.
Matej Raab
Štrnásťročný študent anglického bilingválneho anglického gymnázia, vo voľnom čase sa venuje herectvu a spoločenským aj počítačovým hrám. Hrá ich, aj vyrába vlastné.
Branislav Tomka
Dvadsaťjedenročný študent informatiky na Žilinskej univerzite a programátor, ktorý má rád prírodu, jazdenie na bicykli a občasné hranie PC hier.